2009-06-15
 22:24:24

♥ One tree hill + glass = Min kväll/natt

Tjosan. :p

Kl 20 såg jag på Mean girls på tv (jag snabbduschade 10 min innan istället för att bada :p), jag ÄLSKAR den filmen, jag älskar filmer där Lindsey Lohan är med, jag gillar Herbie fulltankad bara för att hon är med :s
Men i alla fall, nu hade jag tänkt att köra värsta One tree hill kvällen/natten, asså bara se på one tree hill, och så ska jag äta glass till för jag fick världens sån där känsla ''jag måste ha något att äta, något!!!!!!!!!!'' så jag tog glass (a)
Men jag bloggar igen efter danslägret imorgon, imorgon blir det Andrea & Stefanie som vi ska ha.
Jag vet inte vad vi ska dansa imorgon, säkert hiphop & dancehall. :p
Jag längtar tills vi ska dansa dancehall, men jag längtar också efter baletten för det vill jag prova på. :)

Så nu ska jag inte säga något mer förutom en sak till Ronja:
Ronja, jag tänker inte ta bort bilden, för du är jättegullig där! :)

Men men, ha en bra dag imorgon, btw, på midsommarafton så sägs det att det kommer bli sol och 16 grader, bättre än regn i alla fall... Jag vet inte vad jag ska göra på midsommar än, jag & Katta planerade för fett länge sen att vi skulle fira den tillsammans eftersom att jag var på Gotland när det var valborg, men jag tror jag ska göra något med mamma på midsommar. :) Annars får jag väl höra hur det blir med Katta eller så, eller nej, eller jag vet inte...
Glöm allt jag sagt om midsommaren, det blev bara klurigt. -.-

Nu börjar min glass smälta :p
Puss & godnatt.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: