2009-06-05
 20:40:54

♥ Norrköping

Tjeeenixen alla :)
Just nu sitter jag i Norrköping och jag kommer vara här hela helgen.
Vi grillade flintastek ikväll, muuuuuumsie :) Med potatis, grönsaker eller kanske gulsaker haha och beaaaaaaarnaisesås. :D

När jag är här i Norrköping, det kommer bli sämsta uppdateringen.
Men varje gång jag sitter vid datorn så kommer jag såklart uppdatera, ska försöka blogga så mycket som möjligt, men det kommer inte bli mycket, asså aa...
Men skit samma, jag har i alla fått något sånt där kort till Gröna Lund.. :p

Nu jävlar, nu ska FRIDA spara pengar, för i augusti/september ska jag, mamma, annie & emma utomlands, eller det är inget bestämt, men vi vill så från och med nu så ska jag spara pengar till det, så ja, jag kommer inte kunna vara på Grönan mycket i sommar, men i alla fall får vi kanske komma utomlands i höst och det vill vi ju såklart. :D

Jaja, nu vart det mycket text och lite tråkigt, men sak samma hihi. :)

Puss!

IMORGON ÄR DET SVERIGES NATIONALDAG!!!!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: