2009-06-19
 16:48:24

Midsommarafton

Vi har precis ätit massa mat, är skitmätt ;)
Förut idag så berättade jag för Emma om Emma som är ett spöke och hon fick världens kick och ville läsa om det som hänt, om det fanns någon bild på henne, hon hittade inget sen hon började söka på massa spökhus på Gotland (asså riktiga) och på youtube, asså världens kick hon fick. :o
Sen hon bestämde att vi skulle se på någon skräckfilm imorgon sen så skulle jag, Emma & Annie köra Anden i glaset, hon är lite konstig ;)

Jag har min avslutningsklänning på mig idag för jag fick aldrig använda den på skolavslutningen -.-
Jag har mina älsklingar också, gladiatorna :)

Ikväll ska vi äta tårta, sen ska vi äta jordgubbar som är doppade i smält choklad sen blir det bara massa tjock''mat'' (godis + chips :p).

Nu ska jag vara social mot family, min syster tror att jag är full för jag satt helt ensam i tv-rummet och jag såg på en indisk film (engelskt tal) och då började jag härma dom i filmen sen jag började asgarva åt mig själv, asså konstigt garv då börjar family också garva så då började jag säga massa konstiga saker x)

Jaja, ciaaaaaaaaaaaaaaaao



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: