2009-06-18
 23:43:51

Midsommarafton imorgon.

Imorgon är det midsommar. :)
& enligt vädret så ska det regna, baaaaajs!
Men i alla fall, först så vaknar jag och då är Emma här, då ska vi antagligen bara ta det lugnt, sen så ska vi hjälpa mamma med att fixa all god mat som vi ska äta, sen äter vi, sen så smälter vi choklad i vår ''sak'' och doppar jordgubbar i chokladen <3, sen tar vi det väl antagligen lugnt, vi kan inte göra så mycket för min stackars syster har 39 graders feber stackarn.
Så det blir en lugn midsommarafton tillsammans med mamma & Emma eftersom min bajssyster ska träffa några kompisar och ska någonstans, dom ska stå här hemma hos oss, baka tårta och jag får inte smaka -.- Fett besviken!

Jaja, jag vill till Gröna Lund!!!!!!!!
Bajs



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: