2009-06-11
 22:42:39

♥ Lollo, Patricia, Edessa, Kolo, Gabbi & Elisabeth

Tjoo! :D

Efter att jag hade ätit gick jag till Gården där Samme & Gabbi var, påvägen till gården träffade jag Ronja, men i alla fall, så vi satt och snackade en stund, sen kom Katta, sen kom Varissa & Benan ut och då hälsade vi på dom och så, sen gick vi typ in för deras grupp skulle till alby och paddla, då började jag och Ronja baka kladdkaka, sen orkade jag inte baka mer, då tog Katta över och jag gick med Gabbi ner till danslokalen för vi ville se när dom dansade, men när jag knackade så öppnade ingen. -.- Då gick vi upp och satte oss i en soffa och snackade om allt möjligt, både privata och lite mer allmänna saker, t. ex. om Forellen och så... Vi snackade ett tag, sen kom Dunja, då slog Gabbi & Dunja varandra typ hela tiden, askul att se på (a) I alla fall, sen så kom tjejerna upp och då var kladdkakan färdig, nästan alla tog 2 bitar var hahaahahha :D Då satt alla runt ett bord och snackade lite och sen så spelade dom No air med Chris Brown och Jordin Sparks, då blev jag, Patricia & Edessa typ helt tysta och haha, sen började Lollo göra mobbade ljud nör Chris skulle sjunga då fick typ Edessa flipp? :p
Sen så gick jag, Lollo, Patricia, Edessa, Kolo, Gabbi & Elisabeth hem till Patricia, hon skulle byta om, hahaha!
Påvägen dit så stannar Lollo, Patricia & Elisabeth upp och börjar dansa till Hannah Montana, haha :D
Sen så gick vi hem till Patricia, hon bytte om och hon & Edessa var i ett annat rum medans hon bytte om och vi stog i Patricias vardagsrum och typ snackade med hennes mamma, sen så hörde alla att Patricia skrattade fett roligt haha. :p
Sen så var hon klar, och då började Lollo och vi snacka med hennes bror Pablo och då sa Patricia ''Varför snackar ni med honom för? :o'' Hahahaha, det lät askul x)
Sen så skulle vi gå ut och boom boom booma, hahahaha :p
Men jag gick hem för jag skulle vara hemma vid 21 bara för att jag var sjuk och om jag skulle gå ut imorgon var det bra om jag gick hem och tog det lugnt och jag mådde fett dåligt när vi skulle hem, jag var jättetrött kändes som om jag skulle ramla ihop och somna..
Jaja, sen gick jag hem, såg på tv med mamma och pratade med sis, sen så invigde jag mitt nya coca cola-glas som man får på donken den här veckan :D Glaset är grönt och det är format som en coca cola-burk :D
Nästa vecka är det en annan färg. ;)
Sen sms:ade jag lite med Zuhall, jag saknar dig!!!
Och nu sitter jag här, har precis ätit choklad, det heter Kinder, det smakar som kinderägg fast godare :D
Det kanske heter Kinder maxi. :)
Jag ska snart gå och lägga mig, tror jag...

Just det, GRATTIS TILL SOFIE SOM TOG STUDENTEN IDAG!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nu ska jag typ ta det lugnt, kolla lite på andras bloggar, sms:a kanske, eller jag vet faktiskt inte, vi får se. :)
Puss!

En bild på hur chokladen ser ut och det är lika litet som det ser ut på bilden. :)
Asså det är inte som en chokladkaka, typ ca 10 cm stor.
Jaja, puss



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: