2009-06-13
 20:33:24

♥ Lollo <3

Hej alla. :)

Jag & Lollo har chattat i flera timmar på msn nu haha, jag måste bara berätta en grej, haha. :)
Lollo skrev att hon gillar att drömma då sa jag ''då har vi något gemensamt <3'' och då började vi skriva allt som vi hade gemensamt, det var askul (aaaaaaaaaa). Innan det vi båda var fett trötta över det dåliga vädret och sen hon sa typ någonting med att vi sitter och drömmer oss bort just nu, och hon hade rätt. :D Asså, jag svär, den människan är underbar. Jag måste bara skriva en grej som jag sent kommer glömma, när jag, Lollo, Shamsa, Varissa & Patricia satt i Shamsas kök och snackade, när alla skulle sova där, Lollo hade precis kommit hem ifrån Gotland och vi sprang till hennes port och hon följde med och sov hos Shamsa, men i alla fall, när vi satt i Shamsas kök och snackade, helt plötsligt började Lollo prata gotländska, när hon märkte det själv, asså värsta blickarna vi gav varandra då, sen började alla asgarva, haha. :) Sen när vi skulle sova, när Patricia & Lollo sov över mig & Varissa och Shamsa sov inne i hennes rum, asså haha, jag & Varissa hade fett kul, jag lovar, vi typ låg och snackade och vi skrattade, stackarna Patricia & Lollo försökte sova men sen dom blev typ lacka på mig & Varissa för att vi garvade (a) Haha, det var fett kul. :D:D:D
Det är alltid jag som ska börja garva när andra sover och det är sent, alltid jag. -.- ;)

Jag skulle egentligen bara skriva ett kort inlägg men nej, det blev värsta texten. :p
Jag har känt Lollo sen påsklovet (asså riktigt bra menar jag) och jag har ändå värsta minnena med henne och allt redan och man kan snacka med henne om ALLT, det var i vintras någon gång, jag hade henne på msn (varför vet jag inte) och jag började skriva till henne om ett problem jag hade då och omg, hon lyssnade och gav mig tips och råd även fast vi inte kände varandra och hon sa till mig redan då att hon fanns där för mig om jag ville snacka eller vad som helst.
Guld värd är hon!

Jag älskar dig Louise Kalmén. <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: