2009-06-12
 12:21:38

♥ Klara

HAHAHAHAHAHAHAHA!
Klara skrev för en liten stund sen till mig på msn:
- SOOOOOOOOOOOMMMAAAAAAAAAAAAAAARLOOOV BEBIIIIIIIS! <33333333333333333
Haha, jag ba:
-.- Jag har haft sommarlov i 2 dagar ;)
Klara ba:
Jaha.... :o Men vi fick idag :D
Jag ba:
Mobbade, hahahaha! Drev (a)<3

Det var askul (aaaaaa)
Jag minns när jag var på Gotland i somras, när Carro hade fest och när vi satt vid strandpromenaden och åt cheeze ballz, jordgubbar, drack coca cola och tog finaste bilden i världen.. :)
& haha, kommer ni ihåg????? :D:D När vi la i jordgubbar, cheeze ballz och fyllde ''saken'' med coca cola och sen kastade ni i den i vattnet x)? HAHAHAAH! Det är något som jag alltid kan börja skratta åt, haha.
Den här bilden väcker minnen, tjejer.


Haha, kommer ni ihåg Carro's fest? Man skulle typ ''klä ut sig'' till något, haha. :D


Jag säger bara er, Carro & Klara,
vi måste göra om det. <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: