2009-06-09
 18:49:53

♥ Gröna Lund

Hej!

Imorgon är det skolavslutning, vilket betyder att Annie kommer hem på kvällen (äääääääääntligen! :)), jag + tjejerna ska dansa på avslutningen, det är skolavslutning, vi får SOMMARlov, jag ska till gröna lund. :D

Jag måste upp tidigt imorgon..
Först imorgon, jag ska vakna, äta rejääääl frukost, klä på mig, packa kläder till avslutningen, springa till Ranim, hämta upp henne, gå till nyboda, träffa tjejerna, klä på mig vad vi ska ha när vi uppträder, vi ska sminka oss, fixa hår, vi ska träna en gång på scenen innan det gäller, sen är det avlustning, då ska vi dansa, direkt efter det måste jag och ranim ta av oss kläderna som vi hade på oss när vi dansade, tvätta bort sminket, klä på oss våra klänningar, sminka oss igen, fixa vårt hår igen, gå till klassrummet, träffa vår klass och säga hejdå, sen gå tillbaka och klä på oss danskläderna, sminka oss igen, fixa vårt hår igen och sen dansa igen, sen springa hem, byta om till leggins, shorts och linne, äta något, prata med marre& Angela när vi ska träffas, åka till Gröna Lund, vara där, sen åka hem och träffa storasyster som kommer hem ifrån Gran Canaria.
Asså, som ni märker är det FULLT UPP imorgon.
Haha!

Jag ska fråga Marre min bebi om hon kan filma när vi dansar, pappa kommer ju hit imorgon också ifrån Gotland så jag ska be honom ta med sig hans kamera och ta massa kort när vi dansar och när vi är på Gröna Lund. :)

Det kommer bli en stressig men en jätterolig dag imorgon. :)

På torsdag så har jag & Gabbi planerat att alla, verkligen ALLA ska till Alby, jag har skickat ut ett sms till alla som får komma, om du inte fått sms, synd! :D
Sen vi ska ha kul där och så. :)
Sen på fredag kanske jag & mamma ska på Annies skolavslutning eller till Sofies studentmottagning och vara i norrköping över helgen tills söndagen (samma vecka), då åker vi hem (om vi ska till n-köping) och sen är det dansavslutning, eller typ Kibbes avslutning, och då ska vi paddla och så, skit kul! :)
Sen på måndagen börjar danslägret i en vecka framåt, så nu i början av sommarlovet, det är mycket planerat. :)
Jag vet inte ens vilka som ska vara med på danslägret.. :S
Tänk så blir jag själv, eller jag tror att Varissa ska vara med. :)

Jaja, nu ska jag fixa en grej som är ifrån mig & Ranim till Nathalie imorgon som hon ska få, jag ska köpa något till Nathalie och jag ska ut med Ranim en stund.
Sen ska jag hem och duscha, plocka fram allt till imorgon och sen sova.
Som ni märker, det är fett mycket planerat.

Blir kanske ingen bloggning imorgon, men ni vet ju då varför. :)
Puss!

IMORGON FÅR VI SOOOOOOOOOOMMARLOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOV!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: