2009-06-20
 17:19:34

Grillaaaaa

Just nu håller vi på att grilla fläskfilé därnere, men jag är inne just nu för min mobil laddar, vi tänkte dansa lite (jag, Annie & Emma) nu innan maten blir klar.
Bilderna i min header är förresten några få bilder från bilder vi tog igår, jag sitter just nu vid Annies dator för min är inte på, men i alla fall, sen efter vi ätit, ska vi spela kubb eller ha vattenkrig (aaa)
Fint väder har det varit idag också, äntligen!
Har ätit jordgubbar med grädde idag också, så ska vi äta 2 liter jordgubbar ikväll också, muuuuuuuumsiiiiie!
Just nu är jag själv inne för mamma gick precis ner efter att ha lagt in pommes frites i ugnen eller potatis, vet inte riktigt vilket det var ;)

IMORGON ÅKER VARISSA SÖTNOS TILL THAAAAAAAILAND!
Kommer sakna henne och hon ska vara där i en månad liksom.. :/
Idag skulle jag egentligen med henne till Gröna Lund, men jag fick inte.

Apropå gröna lund, jag ska nog dit på lördag för då ska mamma, Annie & Emma också med. :)
Eller på tisdag med Marre & Angela+ deras familj.

Nu ska jag chilla lite, sen ska jag gå ner igen till grillen där family är.

Nu i veckan vet jag inte vad som händer, om jag får tag i Cassie ska jag vara med henne hela veckan, vi får se..
Orkar inte bestämma något.

Nu har Annie & Emma kommit upp också, haha..
Ska gå ner nu, ciaaaaaaaao



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: