2009-06-22
 17:39:42

Gotland på fredag

Jaaa, på fredag bär det av för mig, mamma, Annie & Emma mot Gotland!
På fredag fyller mamma år och på lördagen när vi är på Gotland ska vi ha som en överraskningsfest för henne och gå på en restaurang vid hamnen, skitmysigt! :)
Så det kommer bli jättekul + så kommer min kusin vara där, om inte hela deras familj kommer vara där, haha..
Jag & min kusin (hon är 94:a) kommer ha det niiiiice tillsammans, vi träffs typ aldrig och när vi fortfarande bodde på Gotland var hon som min bästavän. :) Men det kommer i alla fall bli bra. (:
Annie & Emma åker hem igen på söndagkväll för dom ska båda jobba på måndagen.
Jag & mamma stannar kvar ett tag till eftersom hon har semester då, vi kommer åka och bada och ha det mysigt :)
Vi har inte bestämt oss för när vi ska åka hem igen, det beror på hur vädret är osv..
Vi kommer boka våra hembiljetter på Gotland, så det kommer inte bli någon bloggning när jag är på Gotland, för då är jag hos mommo & moffa och dom har modem, och det är så jävla segt, så jag kommer inte orka sitta och vänta i en evighet för att skriva.
Nej, så när jag kommer hem istället blir det bloggning.
Så ja, ni får själva hålla utkik i bloggen, för vi vet ju som jag sa inte när vi ska åka hem.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: