2009-06-07
 16:40:20

♥ Göra nåååågot!

Hej!

Jag orkar inte skriva något, jag vill göra nååååååågot!
Gå ut, träffa folk, eller göra något.
Jag orkar inte sitta inne nu, om bara Ranim åsna kunde höra av sig så vi kunde träffas -.-
Visst, vi ska kanske träffas kl 16, men om vi inte träffs då, då kommer jag skicka ut sms till asmånga och fråga om vi ska träffas. För jag orkar inte vara inne, jag ville bara med Ranim med nej, det är för kallt -.-
Aja, imorgon är det eriksdals med klassen, ska väl bli kul.

Jag saknar min storasyster!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :(<3

Hahahahahaha, när jag ser den här bilden, jag kan inte göra annat än att skratta x)

SNYGGA BANAN!!!!!!!!!! <333333 Efter Tyresö Dance Award.

Jag älskar dig!
Snart onsdag, snart kommer du hem. <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: