2009-06-03
 07:01:05

♥ Flygplan

Tjingeling, eller godmorgon rättare sagt. :)♥
Jag är glad just nu för kl 06:47 pratade jag med min syster på telefon och hon ringde precis innan dom skulle gå på flygplanet som går till Spanien, Gran Canaria.
Men men, inatt sov jag i Annies säng för jag saknade henne aaaaaaaaaasmycket!
Sen kl 22:25 igårkväll, kom Emma hem. :)
Fast jag halvsov då så jag orkade inte säga hej, haha. :p

Idag börjar jag skolan kl 08:40, jag har mycket tid kvar tills dess. :)

Vad händer idag då? Jo, idag ska vi ha allra sista spanskalektionen och vi ska avsluta ''spanska-terminen'' med att spela en teater, det var därför jag pluggade på spanska repliker igår.
Det är ''Cenicienta''-teatern. :)

Jag kanske orkar med ett till inlägg innan jag går till skolan, vi får se. :)
Puss! Ha en bra dag!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: