2009-06-12
 23:51:15

♥ Expriment

Tänkte bara säga godnatt folket, jag har haft min blogg lösenordsskyddad hela kvällen, dels för att jag fixade lite nya saker i kodmallen (jag försökte exprimentera lite :p) och dels för att jag inte hade bloggat så mycket...
Men nu ska jag gå & lägga mig, jag har ingen feber längre :))))))))))
Jaja, nu ska jag borsta tänderna och byta om sen sova, så vi hörs imorgon...
Förresten Marre, om du läser det här, jag har fixat ny header till dig, logga in på msn någon gång imorgon så jag kan skicka din header och kanske fixa lite med din design om du vill?! Vi får se, jag gör som du vill... Puss


Marres ;)

okej ,! TAAACK !! menmen... logga in då imorrn när du kan , för jag kommer att va det :P asso inloggad :D aja ska sova nu ! =) NAtti natti ! <3



PUBLICERAT: 2009-06-13, 00:52:29 | URL: http://marrewouz.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: