2009-06-06
 21:24:29

Edessa skriver:)

Shoo:)

Frida ville att jag skulle skriva ett inlägg åt henne:) Vet inte vad jag ska skriva om, eller jag kan skriva vad jag och Frida kanske ska göra imorron när hon kommer tillbaka från Norrköping :) Men vi ska gå på våran ``Tyresö promenad´´ haha de är min och fridas promenad när vi går runt i hela Tyresö eller ungefär hela:) Hahah men vi har bara gjort de en gång och Frida saknar den så vi ska göra de imorron om båda kan:) Juste Frida imorron ska jag följa me min beboo till centum så jag smsar dig efter:) Plus Chris Brown är min man;) Men de tycker inte du:D Hahah  :) Älskar dig oxå:)<33
Har inget mer att skriva eller jag sitter och slickar på en klubba men ingen bryr sig:O Haha men nu ska jag skriva i min egen blogg den får inte ni veta namnet på såå feel the paiiin haha:D hej dåå <33

// Edessa den bästa:)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: