2009-06-21
 23:20:28

Edessa, Ranim & Katta

Jag har tagit en paus från stilmallen/kodmallen nu, är helt död, orkar inte fixa mer med den idag (har gjort ändringarna i ett word-dokument, jag kommer inte sätta in det nya förräns allting är fixat) i alla fall.....
Nu ikväll sms:ade jag med Ranim ett litet tag, sen gick jag ner och då väntade hon utanför min port, så då gick vi till gården, vi ville träffa puttrik & dom andra, för dom dansade, så då väntade vi utanför, och medans vi väntade så stog jag & dansade, haha (a)
Sen så började vi slå varandra ashårt (a), sen fick jag in typ en spark på hennes smalben och hon fick asont så jag sprang därifrån för hon skulle slå mig hårt så jag vågade inte vara nära henne (aaaaa)
Men sen så ringde vi till Edessa och sa att hon & Katta skulle komma till gården, så då kom dom, med 28 glassar!
Och då snackade vi, åt glass och aa, hade treeeeeeeeeeeeevlans ;)
Men sen så hade Edessa ett ''glassregn'', hon kastade ut glassar (a) Jag fick 3 st, haha!
Sen så skulle Ranim tagga, då gjorde jag & Edessa också det, så vi gick förbi Ranims port, sen Edessas port & till sist gick jag & Katta till min port och sen gick jag upp till mig och Katta tagga hem till sig, när jag kom hem så gjorde jag inte så mycket, loggade in på datorn och gjorde inget.

Nu ska jag göra något, vet inte vad..
Mamma jobbar imorgon så jag måste stänga av datorn, våra rum ligger vägg i vägg, så hon hör asmycket av datorn och när jag skriver, så jag ska dampa på min syster och sova.
HEJDÅ!

Imorgon ska jag träffa Cassie, sen Ranim, Katta & Edessa.
Hejdå bajs



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: