2009-06-23
 18:33:12

Cassie

När kl är 45 så ska jag vara utanför Cassies port :)
Vi ska gå & träffa Helen eftersom hon har varit i Åmål nu i 5 dagar tror jag det var.
Sen ska vi gå till ett dagis och vara där, haha.
Tänkte bara säga det i alla fall & Klara om du läser det här, lägg upp bilderna du vill ha i din header på bdb så jag kan fixa. :) Apropå det, jag har fixat Carros design, jag ska fixa mer saker senare någon gång.

Kul, verkligen kul att fejka ett jävla leende så fort någon ser på, att aldrig få gråta utan att någon ska fråga varför eller vad som har hänt, folk kan vara så jävla desperata att så fort man inte ler ska dom fråga ''vad har hänt?'', och om jag berättar, då är det alltid någon som sprider det vidare utan att jag vill, man kan inte lita på en enda fucking jävla människa, ta mig för den jag är någon jävla gång och låt mig vara ledsen utan att ni ska fråga en massa dumma frågor, låt mig vara.

Förlåt för texten, men jag har mått fett dåligt idag och inatt pågrund av en sak och jag var tvungen att få ut dom orden som står här ovanför.
Och snälla ni, fråga inte vad som har hänt eller varför jag mår dåligt, jag kan ändå inte lita på någon känns det som.

Nej, nu ska jag tagga mot Cassies place.
Ha en bra kväll alla, det kommer säkert mamma & Annie ha eftersom det är 35-40 grader på vår balkong just nu.

Man vill kunna lita på folk, även fast man inte kan det och lura sig själv genom att vilja lita på någon även fast den personen har sårat en så jävla hårt, jag vet hur det är, för jag har varit med om det, den personen som jag litade allra mest på, den personen fick mig att må skit under en period och nu när den ''perioden'' är över så ska alla saker som hänt komma upp i mitt huvud och få mig att må skit, ingen förstår och ingen kommer någonsin få veta heller, jag nämner inga namn.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: