2009-06-13
 14:32:54

♥ 3:e dagen på sommarlovet, Mobil

Tjoo.
Jag vaknade kl 12:08 idag och min mobil har inga batterier, den måste ha laddat ur inatt, plus jag vet inte vart laddaren är och jag orkar inte leta, idag är jag lat. (a)
Så att ni som vill mig något, ni får skriva på bdb eller på pa, för där kommer ni kunna nå mig.

Idag har jag ingen aning om vad jag ska göra, kanske träffa Marre och Angela, eller Cassie?!...
Vi får se, för igår fick inte Marre och Angela gå ut, så dom kanske får idag...
Men såna fall närmare mot kvällen ska jag vara med dom, för nu idag så ska jag bara ta det lugnt, se på film...
Vädret är ju skit också, astråkigt.

Som ni ser har jag en ny header, dumma jag har inte vetat hur man gjorde spegelbild på sin header, men inatt så var jag smart nog så jag kom på lösningen, haha, jag fick ha lite hjärngympa där (aaaa)

Just nu håller på och chattar med Klara (Carro skriver), Marre & Mano. ;)
Jaja, hörs senare.
Ciao



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: