2009-06-12
 11:54:13

♥ 2:a dagen på sommarlovet, GLASS

Godmorgon..

Jag är fortfarande sjuk och har feber, men jag har allra mest ont i halsen så jag äter glass till frukost (a)
Vanilj med chokladkross :)

Kl 14 så ska jag möta Angela & Marre, vi ska sen upp mot Cassies place och hämta upp henne, sen så ska vi till en lekplats som ligger nära Cassie och ha kul. :D:D Kameran är med mig todayyyyyy :D

Nu ska jag fortsätta att fixa med Marre's header, hon ville ha en ny och fin header med lite ljusare färger och självklart sa jag att jag fixar det eftersom jag gillar att fixa header/design jättemycket. :)

Ska väl snart ringa till Cassie och fråga om hon är uppe ;) Annars får jag väcka henne :D:D
Jag skriver mer när headern är fixad, puss.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: