2009-06-11
 13:24:47

♥ 1:a dagen på sommarlovet, CASSIE

Hej!♥
Bloggade aldrig igår, hade fullt upp.
Kan börja berätta om igår...

Först skolavslutningen, det gick bra när vi uppträdde, efter skolavslutningen gick jag hem, där mamma, Emma & pappa väntade, vi åt tårta, (vi åt tårta i klassrummet också :D), sen så åkte jag, mamma & pappa in till stan, vi åt på donken först, sen gick vi och såg på bio ''The hangover''/''Baksmällan'' som hade premiär. :)
Den var aaaasrolig haha :D
Efter det så gick vi till t-banan vid Hötorget och väntade på Emma och hennes kille, jag skulle följa med Emma till studion för hon skulle spela in en låt, det var så jävla kul att vara där. :)
När jag & Erik (Emmas kille) satt i soffan vid mixerbordet, så kom Joel, jag vet inte om man skriver så, men han hette det fast med engelskt uttal, han var stooooooooor! Asså en biffig sak, muskelknutte, han var mörk :D
& han kunde bara engelska (a)
Han var så jävla bra på att sjunga :o
När Emma var i 2 rum bort så var jag, producenten, Joel & Erik i mixerrummet och lyssnade på när hon spelade in och Joel coachade henne fett bra :) Och han berömde henne hela tiden. :)
Vi var där från kl 17, tills klockan var 20.30 eller något, sen så åkte vi till t-centralen (vi var vid östermalm) med t-banan och där gick vi till plattan och syster & Erik käka på Burger King, jag ville inte äta för jag mådde fett dåligt...
Sen kom jag hem, och efter en timme så kom Annie hem också, ÄNTLIGEN!
Hon var SVAAAAAAAAART!

Idag vaknade jag kl 12, sjuk!
Så just nu har jag feber skulle jag tro. :(
Men jag ska inte ruttna bort här helt sjuk så jag ska bli sjukare genom att vara med Cassie, jag ska vara med henne asmycket nu i sommar :)
Hon är påväg hit nu så jag ska gå och fixa mig, jag kommer säkert smitta henne :(
Stackaren <3

Jaja, ha en bra dag. :)
Puss



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: